onsdag, juni 23, 2010

DAMN BOIII


Branch Warren har otroligt bra gener för bröst, inte som jag med andra ord :)


Rysligt bra bröst/nacke pass idag, nytt upplägg och ja, detta tror jag på!
Kanske inte några nya övningar förutom en, men nytt övningsupplägg!

Testade några nya övningar, dock fick jag dem inte att ta som jag ville, så det var bara att glömma!

Tyvärr kunde inte Bone filma idag heller, han skadade sin fot när han arbetade idag, men får hoppas att han tillfrisknar snabbt så han är tillbaka på gymmet snart igen! =)

Sitter med en djuptallrik framför mig där jag blandat Tonfisk, fiberris och keso, inte godaste, men viktigast är att man kan äta, och att det lätt går ner i halsen xD

När jag valde att stöka om i bröstpasset också beror ju på att jag gjort ändringar helt i benträningen, ryggens upplägg ändrar jag i princip varje vecka nästan.. Så brösten skulle få sig en liten chock, men jag använder mig av de övningar jag får att ta bäst på!

Startade med lutande bänkpress ist för vanlig bänkpress idag:
40kg x 15
60kg x 15
80kg x 15
100kg x 9
120kg x 3 Rysligt tempo som jag verkligen älskar!!

Sedan var det dags för vanliga raka hantelpressar!! Det var väldigt längesedan, men styrkan och tekniken sitter kvar efter ett långt tidigare användande =)

47,5kg x 13
50kg x 9
55kg x 7 droppar till 42,5 direkt och pressar upp en 6-7 nått :)

Rak bänkpress dopset:
100kg x max
80kg x max
60kg x max x 2 set.

På andra droppsettet bänkpress fick jag slut på styrka på 80kgs settet vid 5reps, så jag var snabb att inse detta och fick lägga stången på benen och lyfta tillbaka den marklyft style xD Sånt man får ta, jag bryr mig inte :)

Sista övningen är den övning jag helt har ny, och det är flyes i maskin, skippar cablecrossen nu ett tag framöver och ser hur detta känns!

Nackpasset såg ut ungefär som vanligt, 2 övningar, shrugs med hantlar och shrugs med stång:
37,5kg x 25 x 4 set

Med stång:
60kg x 25
80kg x 20
100kg x 12
60kg x max

Fick ett rysligt bra tryck i hela överkroppen och jag var verkligen pumpad idag, motivationen är tammefan 8-9/10 just nu! Om det börjar kännas segt för er, släng om några övningar och vips kan ni bli taggade igen! =)

Imorgon ska jag träna rygg och vader, det blir ett tidigt pass eftersom vi ska dra å steka lite på stranden sen =) Måste verkligen fixa lite bränna, har ju inte råd med solarium!

Hörs imorrn,
OUT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar