söndag, december 19, 2010

En äkta vilodag

Hallå från det snöiga umeå! Det är verkligen otroligt vad det har snöat i helgen, och ingen traktor har jag heller lyckats se.. Men dom har nog fullt upp skulle jag tro!

Idag har jag sovit hos tina, och vi sov ut länge, tog oss käk och sov ytterligare nån timma.. är det vila så är det :)

Har just varit och handlat käk, ska göra en stek med stekt lök, potatisklyftor och en god svampsås.

Hoppas ni som tränat tagit ut er så ni haltar fram pga träningsvärken! (som jag hehe) känner mig smått invalid om jag ska vara ärlig.

Igår hyrde vi en film som baserats på en verklig händelse, "the kid" heter filmen och jag ger den fem hantlar i betyg :)

Imorgon ska jag träna bröst och biceps, finns chans för några set vader också ;)

Kör hårt ikväll ni som har passet kvar, ni andra är värda en skön söndagkväll med lite mys och gott :)

OUT!
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar