fredag, januari 21, 2011

En bra start på dagen

Frukost sägs vara dagens viktigaste mål, och idag gjorde jag inga misstag! Vart ganska mätt efter denna frukost plus en macka till och lite mer äggröra plus korv :)

Har fått en ny xbox efter jag lämnade in den andra hos elgiganten. Hämtade den idag eftersom de inte hade någon ny hemma då jag var förbi med min tidigare.

Testade lägga in nhl på hårddisken ist för att skivspelaren skulle arbeta med skivorna under tiden man spelar.

Tycker spelet flöt på MKT bättre än då man inte spelar från hddn.

Tränat axlar och triceps idag, vart intensivt och bra, gick bara upp på 90kg på pressar i smithen, annars körde jag på som vanligt.

Körde igenom 3 övningar på triceps på 20 minuter och det gjorde ont under hela passet haha :)

Ni som kollat i den nya body har säkert sett mig på inslaget från Lucia :) laddar upp en bild imorgon på den :)

Hörs då, kör på!
OUT
Published with Blogger-droid v1.6.5

4 kommentarer:

  1. Hej =)
    Hur mycket väger du nu då?
    100kg?

    Bra blogg =)

    SvaraRadera
  2. Adda Bingoberran på xbox live, så kan vi köra lite cod! ;D

    SvaraRadera
  3. Tjenare såg några av dina träningsklipp från USA riktigt kul att se kan du inte lägga ut fler?

    SvaraRadera
  4. Hur gör du då du deffar?=)

    SvaraRadera