måndag, september 24, 2012

En bild

Lägger upp en bild på ryggen från lördagens formkoll. Coach tycker det ser bra ut så vi börjar med kolhydratstömningen som planerat och börjar ladda nästa vecka :-)

Hoppas verkligen att det kommer ge det resultat vi tror på :-)

Just kört cardio i det fina vädret, underbart när det endast är 2 v kvar till tävlingen och man får tagga ner på intensiteten! Känner mig redan riktigt fräsch i kroppen :-)

Innan jag gick ut så frös jag en hel del, 19 grader inne lägenheten på morgnarna just nu. Så sprang förbi och köpte mig ett par handskar och en mössa så jag kunde njuta ännu mer av promenaden :-D

Bild på ryggen och en bild på Umeås höstväder! :-)



2 kommentarer:

  1. great definition in the back!

    SvaraRadera
  2. Ser riktigt bra ut, David! Ligg i sista tiden nu, håller tummarna för dig. Följer dig på bloggen så gott det går, du är en stor inspiration. Lycka till!

    SvaraRadera