fredag, december 25, 2009

EN GOD OCH TUNG JUL!


Fem väldigt bra utvalda ord som beskriver min jul helt perfekt! =)
En massa god julmat, gott fika, invägning med "lille" brorsan först ut och jag sist ;)
André vägde in kring 97 någonting som mest, och jag själv lyckades innan vi började bege oss hem komma upp till 120.1kg =D

Ungefär såhär kände jag mig igår...


Pappa har några riktiga bjässar på sin familjesida till morbröder, som kan väga mer än mig, men jag är inte långt ifrån nu asså =D

Först när jag vägde mig vägde jag 118.2, men efter julgröten hade jag gått upp 1,1 kg till 119.3.. Och då tänkte jag.. Fan jag måste bara ha vägt 120 även om det bara är för nån timma!
Så jag häver i mig en proteindrink jag hade i väskan och BAAM 120.1kg kom vågen upp på och min bror tog kort med mobilen hihi!


Idag var det sedan dags för att träna igen, och ja.. Det gick riktigt jävla bra dessutom!
Rygg och Biceps på schemat, och jag kände redan vid första övningen (marklyft) vilket tryck och känsla jag fick direkt! Förstod att det skulle bli ett skönt pass, och det vart det, från början till slut!

Men när man får det att ta så bra som det verkligen gjorde för mig idag, gör det faktiskt riktigt mkt mer ont i musklerna också. Det är skönt att känna att man verkligen gör rätt och att det tar just bara på EN muskelgrupp som det annars kan vara svårt att hitta till! Under latsdragen var det endast just latsen som det sved i helt outhärdligt efter varje set!

Idag och imorgon stänger USM 15 och öppnar 11 så det blir lite tight om man stiger upp kring 11.30! Trodde verkligen inte att jag skulle kunna sova så länge, eftersom jag igår gick och la mig direkt jag kommit hem från julfirandet i nordmaling. Men så vart det!
Gick och la mig runt 23.00, somnade väl senast 23.30 och fick därmed 12 timmars sömn!

Antar att kroppen också blir trött att arbeta med all mat man fick i sig! haha xD

Imorgon ska jag träna axlar och triceps!
Efter det blir det att dra till farmor i hörnefors och äta mer julmat ;)
Hoppas ni också haft en god och tung muskelgivande julafton!!

Ikväll blir det NHL 10 på xbox med polarna, hörs imorrn!
OUT!

7 kommentarer:

  1. är ni bra på NHL 2010 på xbox? ;D

    SvaraRadera
  2. Hittat denna blogg nu..

    Måste passa på att fråga då jag tänkt köpa lite kosttillskott vad du rekommenderar?

    Protein,kreatin,Gainer Pro och en kolhydratpåse (95g/100g) har jag redan..Men vad rekommenderar du mer?

    Ser fram emot mer läsning och lägg gärna upp lite videos så man ser att man gör rätt med tekniken på de bästa övningar för respektive muskelgrupperna...TACK på förhand och Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  3. Dags med en update nu David! Gott nytt år!

    SvaraRadera
  4. Hej David! :)
    Upptäckte nyss din blogg och måste säga att du är fett vältränad. Är själv från skellefteå så jag tycker det är grymt kul att någon från dessa trakter har lyckats så bra :D
    Har tränat av och till i ungefär 1,5 år. Är 17 år och jag undrar om du har något bra tips för att pumpa upp bicepsen ?
    Har väldigt lätt att bygga resten av kroppen.
    Vore kul om du svarade :)
    mvh felix
    Fellew92@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Väntar spänt på en uppdatering David! när kommer den ;)?

    SvaraRadera
  6. Nu äre fan dags å uppdatera va?! ;P

    SvaraRadera
  7. eyyy mannen uppdateraaa plz inge latis med bloggen!

    SvaraRadera