tisdag, december 08, 2009

Sjuk.. Dag två!


Då var andra dagen på sjukdomen snart slut, har blivit mycket sovande, dock är jag glad att jag fortfarande är hungrig! Det vart ingen skola idag, inget prov.. Jag kunde verkligen inte gå ut med en rinnande näsa och ögon.. Det ser inte bara för hemskt ut, det är för hemskt också att ens behöva koncentrera sig!

Har tittat på en massa serier som gått på tv, allt från married with children och everybody loves raymond, till seinfeld och simpsons.. Känner mig riktigt plumsig i kroppen.. Men med ett visst tryck i musklerna från söndagens axel och tricpespass =S

Tror inte jag blivit nå friskare än, hoppas jag känner mig bättre imorrn, så man hinner med nått pass eller två nästa vecka (=

Hoppas ni som kan tränar på som vanligt,
Så hörs vi!
Out!

2 kommentarer:

  1. Tjena David!!

    Jag är grymt imponerad över dina prestationer.

    Men tanken slog mig när jag läste allt detta om skola, vad går du för linje/utbildning?

    MVH // Oskar

    SvaraRadera
  2. Tjenare Oskar!

    Kul att du är imponerad, hoppas du blir inspirerad också :)

    Jag går IT/Media utbildning på John Bauer Gymnasiet =)

    SvaraRadera