onsdag, december 09, 2009

Sent inlägg!


Dag 3 utan träning, dag 3 av förkylning, dock dag 1 av förbättring och tillfrisknande!
Imorgon är det nog sista dagen jag är hemma från skolan, känns så opassande att varit borta nu då det sista grejerna ska va klara inför jullovet. Men det är ju så det blir ibland!

Har försökt att äta mycket mat, och proteintillskott nu idag, dessutom en massa mandariner och mjölk! Mycket mer mjölk än vad jag brukar, och det kanske är tillfrisknandets största anledning?
Ingen aning, men det finns i alla fall riktigt många bra egenskaper och vitaminer hos mjölken vi dricker! Tror man får i sig nästan alla vitaminer kroppen behöver per dag av endast 2 glas =)

Såg just filmen District 9 med min bror, den var verkligen en film som jag faller för!
Action, teamwork och känslor i ett! PANG en bra film helt enkelt, SE DEN!

OUT

2 kommentarer:

  1. finns inget värre än att va sjuk men du kmr att bygga upp en jäklka motivation till att träna undertiden som du är sjuk! du kmr säkert döda din kropp första träningspasset när du blvitit frisk! haha

    District 9! en av dom topp 5 bästa filmerna jag sett!

    SvaraRadera
  2. Jodu, idag känns det mycket bättre.. Tror inte jag har nå mer feber, hostan kommer bara nån gång då å då plus att rinnandet från ögonen är borta. Nu är man bara lite snorig!

    Får se, kanske blir träning på lördag!

    Och ja, District 9, en riktigt jävla bra film, har ingen toplista, men den skulle hamnat där helt klart! (=

    SvaraRadera