lördag, juni 26, 2010

Dagens träning!


God bless Ronnie Coleman!

Hallååå!

Igår var det verkligen lugnare än vad vanliga helger brukar vara, inget mig emot, visste ju att gymet stängde 15.00 dagen efter, så man skulle ju upp ganska tidigt ändå!

Vi var i B's farmor och farfars lägenhet i ett av höghusen vid älven, och läget slår en alltid varje gång man är där. Otrolig utsikt över Umeå stad och vattnet, solnedgång och sina närmsta vänner bland sig!

Vi grillade några s.k. kycklingspett, käkade nå wokgrönsaker och lite potatisgratäng också, en cola zero var ett självklart val att dricka! Dessutom eftersom det var ätardag så köpte jag mig en 100g mjölkchokladkaka från marabou MUMS!!

Kom hem just efter 00, och la mig tidigare än vanligt haha, men thats me, a boring person xD

Idag däremot var det tempo, svett, tårar och skakningar från min sida, Jörgen var också där, och man blir väldigt inspirerad nu när han är 6 days out från Tammerpokalen i Timrå! =)

Ben:
Benspark:
20kg x 15
30kg x 13
40kg x 11
40kg x 10
30kg x max
20kg x max

Lårcurl:
20kg x 20
30kg x 15
40kg x 10
40kg x 10
30kg x max
20kg x max

Superset mellan utfall och raka mark:
27,5kgs hantlarna x maxutfall x 4set
Direkt efter varje set utfall är det maxantal raka marklyft på 60kg x 4

Ett sjukt jävla pass.. ETT SJUKT, Jörgen sa också att jag hade ett förbannat tempo, och vi har inte tränat med varandra mkt på senaste, så det var nytt!

Biceps passet, samma tempo, lite lägre vikter än förra veckan för jag var så jäkla slut idag!

Sittande hantelcurls:
18,5kg x 12
22,5kg x 10
27,5kg x 8 droppar till 14,5kg x max (AAAAJ!)

Hammercurls mot bänk:
14,5kg x 12
18,5kg x 10
20kg x 8
14,5 x max

24an x 2set sedan var jag helt jäävla slut! Trodde jag...

Körde 4 set vader stående bara snabbt, bara teknik, ingen vikt nästan =)

Stretch sen DONE, cykel hem, sen är jag här nu och ska äta!!

Hörs imorrn, axlar triceps, ber till gud att vi kan filma!
OUT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar