fredag, juni 25, 2010

Glad midsommar!



Vad passar bättre på midsommar än underbart väder, värme, Norrland, Vilodag, Ätardag?!
Allt stämmer in denna dag för mig, jag tog mig dock och körde ett morgoncardiopass på gymmet innan dem stängde, 20 min på crosstrainern, 10 min högt tempo på stairmastern och lite gång på bandet sedan stretch och mage! Sen så cyklade jag ju dit och hem också haha =)

Igår betalade jag in tävlingslicensen för att få tävla i år 2010, tur att man har WNT/Twinlab som faktiskt går in och betalar den till mig! Tack ska ni ha! =)

Ska nu ta och äta lite mer fläskfilé innan jag sticker iväg till polarna och gör nå skoj!

Ha en trevlig kväll, så blir det saftig ben och bicepsträning imorrn!

OUT

4 kommentarer:

  1. Kul att du fått en sponsor. WNT borde vara väldigt nöjda med att signat dig! :)
    Hur ser din splitt ut? Jag tror vi kör samma splitt.

    Bröst
    Ben/biceps
    Axlar/triceps
    Rygg
    Vilar
    Börja om

    Kör du också så?

    SvaraRadera
  2. Ja eller dom har inte signat mig utan det är överenskommet muntligt, inget kontrakt :)

    Njae, jag tränar 2 dagar vilar 1, och jag tränar:
    Ben(Pressar)/Vader
    Bröst/nacke
    Vila
    Rygg/Vader
    Ben(Curls och sparkar utfall mm.)/Biceps
    Vila
    Axlar/Triceps
    Börjar om igen på Ben osv :)

    SvaraRadera
  3. Måste säga att jag tycker du är grym, en riktigt förebild. Har tränat i några år nu och måste säga att jag är beroende av att träna!

    Keep up the good work!!!

    SvaraRadera
  4. Tack Slickz, underbart att höra, haha det är vi alla som är vinnare. Vi vill alltid ha ett bättre paket från år till år,

    Keep your good work up too! =)
    OUT

    SvaraRadera