måndag, juni 28, 2010

Formbild och Cardiodags!


Nu är det dags för dagens cardio, slänger in lite mage och stretch som vanligt också :)

Bild på mig nu vid 112kg (Morgonvikt)
Stannar nu, försöker bygga på mig kvalitativ muskelmassa!

Tog mig till gymmet lite senare än det var tänkt, tror jag började gå hemifrån 18.30 nån gång, dock så räknar jag ju in gången i cardion, så när jag väl var på gymmet efter nån 20-25 minuter så gick jag upp och tränade vader!

5 set vader i liggande benpressen + ett avslutande dropset såklart :)
40kg x 20
80kg x 15
120kg x 13
160kg x 13
200kg x 10
160kg x 6
120kg x 6
80kg x 10
40kg x 10

5 set mage, benlyft

Körde på 10min level 8 på stairmastern, nu är konditionen på topp, har aldrig gått så enkelt!!

Efter det så gick jag hem igen och nu har jag tagit kolisar och EAA, MAT SNART!

Imorrn är det Ben och PRESSAR, lika jävligt som förra veckan!
YEAH BUDDY!

OUT!

6 kommentarer:

  1. Din form är sjukt bra! Jag är lika lång som dig men skulle se ut som en valross om jag vägde 112kg :D
    Vad mäter midjan?

    SvaraRadera
  2. haha den e helt ok iaf, inte för fet inte för ripped :) Den e runt 89-88cm bred nu :)

    SvaraRadera
  3. vad har du i armar nU? 50?:D

    SvaraRadera
  4. Mja 49,5 typ utan pump, lätt 50 med pump :)

    SvaraRadera
  5. Vad mäter dina lår?

    SvaraRadera
  6. Där dom är som störst runt 77cm nu i detta läge och form.

    SvaraRadera