tisdag, juni 29, 2010

Hardcore benpass!!

Nu är jag äntligen klar med benpasset, eftersom jag körde vader igår på vilodagen och cardion så var det endast fokus på pressarna! Blev sammanlagt 4 övningar, 2 av dom övningarna bestod av jobbiga och dryga dropset.. Men som sagt, no pain then you can't fucking expect any GAIN! haha

Gick med min cykel till cykelhandlaren för att fixa nån punka, och sedan drog jag iväg med mammas cykel till träningen. Vart ett ganska snabbt pass igen, runt 45min-1tim max, sen cykel hem!

Passet såg ut som följande:

Liggande enbenspressar:
40kg x 20
60kg x 18
80kg x 13
100kg x 10

Knäböj + dropset:
60kg x 18
100kg x 16
140kg x 10
140kg x 10 droppar:
100kg x 11
60kg x 13

Hacklift:
40kg x 16
60kg x 15
80kg x 14
100kg x 13 Började känna av lite i knäna, så satte på knäskydd efter 60kg, tror det beror på den kassa uppvärmningen, blir cykla till gymmet och cykla 5 min på gymmet nästa gång!

Sittande benpress + dropset:
80kg x 16
120kg x 14
160kg x 9 droppar, var helt slut:
120kg x 6
80kg x 12

10-15 minuter stretch tills jag satte mig på cykeln och nu är jag här och skriver..Ska ta och käka lite köttfärs och fiberpasta, yeah buddy!

Juste, imorrn blir det tidig träning eftersom jag ska på en anställningsintervju på typ en restaurang vid sjukhuset, blir väl typ en massa skitgöra, men är man hardcore så måste man va det utanför gymmet också!

LETS GOO!

Hörs
OUT


No mercy, D-Day, ja.. Jag snackar om veckans jobbigaste pass, endast pressövningar för mina ben!

Jag tänker på förra veckans pass där jag körde minst 25set ben på 45 minuter, 4 övningar, minst 5 set per övning + några dropset.. Jag är dock motiverad som ett svin, så jag känner taggen och ska dra i mig en liknande frukost som igår, för att köra passet kring 15-16 nån gång!

Ska lyxa med en Ragex2 slurp också, fy vad svetten kommer rinna idag! Det är soligt och ganska varmt dessutom, så jag ser fram emot det! =D

Blir cardio på kvällskvisten istället, INNAN den sjuka träningsvärken kommer, förra veckans pass gav mig invalidstillstånd från tisdagen till fredagen, precis så jag kunde träna ben igen på lördagen.. Nu KÖR VI!

Återkommer efter passet, tills dess:
YEAH BUDDY!

OUT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar