onsdag, juni 30, 2010

Ingen lek baby!



Nu är det ingen lek längre.. Upp med tuppen, käka mat, titta på colemanvideos, cyklar till gymmet, är där 09.30, tränar bröst/traps på under en timma 6 övningar (4bröst, 2traps)!

Cyklar till affärn, köper föda, kommer hem, lagar föda, arbetsintervju klockan 13.00, snart iväg på cykeln igen med andra ord!

Dock först mat och dusch!

Ska man träna hardcore, ska man fan leva det annars också!
(Iaf när man kommer upp i åldern) :))

Bröst:

Sned bänkpress:
50kg x 20
70kg x 17
90kg x 12
110kg x 6

Hantelpress:
42,5kg x 10
47,5kg x 8
52,5kg x 6
37,5 x 9

Bänkpress, superset x 2:
100kg x 5-6
80kg x 5-6
60kg x 6-7

Flyes i maskin 4set

Traps:

Hantelshrugs:
37,5kg x 25 x 3

Stångshrugs:
60kg x 20 x 3

Streching för bröst, sen mot hem igen!

Detta är dagen hittils, som sagt 13.00 arbetsintervju!

Önska mig all lycka nu så jag kan pusta ut och ha råd med denna dyra livsstil och även kunna spara lite =D

OUT!

Okej... Nu har jag varit på intervjun, och jäklar vad snabbt allt gick!
Cyklade till sjukhuset från Teg där jag bor på ca 10 minuter.. Så fick vänta drygt en halvtimma innan jag träffade chefen!

Han tyckte jag verkade intressant och vi talade om intresset, skolan, tidigare anställningar och jag tyckte att det gick väldigt bra. Enkel att snacka med var han, han verkade också tycka att kroppsbyggning var intressant, trots att han aldrig träffat "nån som mig" tidigare =)

Dock var det inte så mkt jobb just nu, men han tyckte att jag verkade bra, så vi får se vad som väntar, tills dess får jag vila och träna som jag hittils gjort sen studenten!

Ha en bra dag, blir kvällscardio ikväll, trots all cykling ;)
YEAH BUDDY

Hörs =)
OUT

När jag satt och inte gjorde så mkt tänkte jag att jag skulle dra ner på gymmet, köra igenom vaderna, göra bort cardion och stretcha, så jag gjorde det jag med.. Men eftersom jag cyklat och gjort så mkt idag så vart det endast 10min på crosstrainern och 10 min på stairmastern, men det var allt som krävdes för att blir riktigt genomsur på vissa ställen!

Körde två övningar på vaderna, liggande i benpressen först, sedan som andra övning stående i en stående benpress.. Var inte 110% fokuserad, men fick bra kontakt ändå!

Sedan en massa stretch så man håller sig vig och fin!

Nej nu får det faktiskt vara, såå värd jag känner mig med en vilodag imorgon, endast lite gång på morgonen skulle jag tro!

Hörs då!
OUT



4 kommentarer:

  1. Lycka till på intervjun Dave :D
    Ingen LEK

    SvaraRadera
  2. Tja Nick!

    Tack ska du ha, gick väldigt snabbt att cykla dit å så, han tyckte jag verkade riktigt intressant, så vi får se om det kommer upp nå jobb inom kort =)

    SvaraRadera
  3. Hur skulle du rekommendera att man tränar mage för bästa resultat? Vet att det är viktigt att vara bra deffad för att man ska se rutorna, men vad är bra att köra för muskelutveckling, bra hållning osv? Vanliga situps, men vad mer?

    SvaraRadera
  4. Jag själv tränar faktiskt inte mage offseason, tycker det är svintråkigt (eftersom dom ändå inte syns, vill inte ha stora bulliga rutor, utan när jag börjar dieta börjar jag att träna mage varannan dag kanske :)

    Jag brukar själv göra 5-6 set (många reps) benlyft i antingen en ribbstol eller liknande!

    Thats it för mig iaf :)

    SvaraRadera