lördag, oktober 23, 2010

Det händer grejer...

Hallå mina vänner!

Det händer grejer för mig och det hoppas jag också att det gör för er inom er träning eller annat! (Endast positiva grejer naturligtvis)

Det var ett väldigt långt tag sedan jag bloggade måste jag säga, har verkligen känt mig slut på allt utom just träningen.. Och jag är faktiskt den personen som hellre tränar och sedan bloggar om det i andrahand, än tvärtom ;)

Vågen ligger kring 106kg morgonvikt, jag är idag exakt 7v ut från Luciapokalen och klassen jag ställer upp i är Junoir +80, hoppas alla som läser min blogg ( och som kommer vara där ) kommer och hejjar på mig så jag känner mig hemma där nere !

Känner mig i riktigt bra form över axlar, armar, bröst, lår och vader.. Sedan har jag magen, och nederdelen av ryggen som kommer kräva all min energi från och med nu.. Bara att fortsätta att kämpa som jag gör, får tänka på att jag hade en överjävlig offseason där jag gick upp till 123,5kg som mest.. Så klart det ska ta emot att få bort allt!


Skam den som ger sig säger jag bara, David Sävenberg levererar alltjämnt, och altså även denna gång! (Har iofs bara tävlat en gång tidigare..)


Bilden som ni nu kanske ser på ska inte skrämma er, jag är faktiskt i bättre form än vad det ser ut som, det är en gammal SE mobil som dessutom tappats i en toalett hehe! Men den ljuger inte helt, magen och midjan ska ner rejält!


Hoppas ni tror på mig och håller tummarna, mer än 5 års ägnande av hård gymträning ska äntligen få visas upp i mitt älskade Sverige, och på en av de finaste tävlingarna man kan ställa upp på!


Släng upp en arg kommentar eller glad,
Ni är bäst!

14 kommentarer:

  1. Äntligen börjar du.. det här ska bli kul att följa!

    SvaraRadera
  2. Grym massa över hela kroppen. Proportionerna mellan överkropp och ben kan nog inte bli bättre. Lycka till och kämpa bort dom där sista vattenkilona nu!

    SvaraRadera
  3. Mer uppdateringar nu under dieten! vi hejjar på dig!

    SvaraRadera
  4. Äntligen, som Gert så galant uttryckte sig.
    Skönt att se progressionen och självklart kommer man finnas där dagen d för att heja. Kör hårt mannen! Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera
  5. Äntligen mer från dig! Blev lite orolig när du försvann ett tag! ^^

    Håller alla tummar jag kan, du inspirerar!

    SvaraRadera
  6. Alexander:
    Håller absolut med, dock vill jag påpeka vinkeln bilden är tagen i, överkropp ser så stor ut p.g.a. den är närmare mobilen än benen, min coach anser att mina ben är min starkaste sida :)

    Tack ska ni ha, kommer köra på hårdare än någonsin!! :)

    SvaraRadera
  7. Yeah :D Kör hårt nu! Ska hålla tummarna på lucia.

    Vad mäter överarmarna? Tycker din högra ser groteskt stor ut

    SvaraRadera
  8. 47,5 utan tryck, min vänstra arm är lite större än den högra, det är dock mkt vinkeln som sagt :)

    SvaraRadera
  9. Tjenare! Vad kör du för magövningar när du tränar magen?

    SvaraRadera
  10. hah jag flög nästan upp ur stolen när jag såg att du uppdaterat!

    SvaraRadera
  11. ser riktigt bra ut! hur lång är du? kör hårt:)

    SvaraRadera
  12. Haha Anton, tack för dagens skratt! xD

    När jag tränar magen kör jag typ vanliga magövningar som situps, i magmaskin eller lyfta benen utåt :)

    Jag är 189cm, tack ska du ha! =)

    SvaraRadera
  13. kommer att följa dig ända fram till tävlingen :D kommer dock inte att vara på tävlingen för att titta,

    SvaraRadera