söndag, oktober 24, 2010

God morgon!

Har dock varit vaken nån timma i alla fall, styrt i mig en koffeintablett, EAA, Leucin, 4st omega 3 tab, en multivitamin och ska nu gå ut i det fina men dock kalla Umeåvädret!

När jag kör kardio brukar jag gå 20 min till gymmet, tränar i ca 20 min på antingen crosstrainern, trappmaskinen eller full lutning på gångbandet, sedan går jag hem igen efter ev. stretch osv!

Tar ofta med mig en extrados av Leucinet och EAA för att hålla proteinintaget uppe även under träning!

Under dagarna så äter jag främst ca 1kg kyckling, 3-4 port. fiberris eller fiberpasta, 15ägg/4gulor och på det ca. 4-5 proteindrinkar + EAA intaget. Ibland slänger jag in något fiberbröd med kalkonpålägg också.

För att jag ska kunna gå igenom en hård diet, krävs ordning och regelbundenhet. I princip samma käk varje dag, och jag tycker inte ens att kycklingen är äcklig längre, tycker snarare om den på det sättet jag tillagar den!

Jag skär upp kycklingen i normalstora fyrkanter, strör över de kryddor jag vill ha, kokar upp vatten i en stekpanna, sedan låter jag det sjuda i 35-40 min och BAAM saftig kyckling varje gång! GOTT dessutom, och enkelt att smälta och få i sig vilket jag tycker är viktigast!

Nu äre ganska sen cardio, ikväll blir det bröst och nacke, slänger kanske in lite ben också!
Hörs sen

Ej min fina tallrik eller måltid, men kycklingen ser likadan ut ungefär. Kryddorna jag använder är: Svartpeppar, Curry, Grillkrydda
OUT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar