tisdag, december 14, 2010

BAAM vart ett snabbt och grymt pass!



Har gått upp de 5kgna jag tappade i fredags, + nästan 2 kg till, så vikten ligger på 102kg morgon, känns mer rätt på nått sätt =D Har lagt på mig vattnet igen som ni förstår, dock endast lite över magen, annars e formen fin!


Bestämde mig i sista minuten för att köra ett snabbt ryggpass (en av de 2 muskelgrupperna jag kommer satsa på nu under uppbyggnaden), SATAN vad dietrebounden är UNDERBAR! BAAAM lät det bara!

Mark: 60kg x 15, 100kg x 15, 140kg x 12, 180kg x 4, 140kg x 7, 140kg x 10
Stångrodd: 60kg x 15, 80kg x 13, 100kg x 12, 120kg x 10, 140kg x 7
Hantelrodd: 30kg x 12, 35kg x 12, 40kg x 12 (Allt inom 25 minuter) haha :) Lets goo, get big!

Dock riktigt drygt att man har en lillebror som inte kan låta ens grejer ifred! 3 Mössor har försvunnit i vinter, och jag blev lite smått irriterad när jag insåg att jag skulle måsta cykla till gymmet i 23 minusgrader ca 1,5km snabbt som tusan för att hinna träna (utan mössa, dock med kepa).. Och ja.. Som ni förstår var mina öron ganska isiga och stela när jag kom fram haha! 


Bara att ta ilskan och göra nått fint av den, vilket var ett RIKTIGT hårt HARDCORE ryggpass som kommer behövas hädanefter i massor för att kunna vinna Luciapokalen Juniorer nästa gång jag ställer upp!

Känner mig otroligt taggad, har fått blodad tand, och håller det i sig som jag hoppas, kommer ni mina vänner få inspiration i massor av mig denna offseason!

Jag hoppas också på att Martin "Axon" snackar med Cidvall om helspons från mitt Team WNT/Twinlab!

Nu kör vi allihopa, kärleken till att bli bäst är stark just nu, hoppas den är det för er också!
Vi hörs imorgon då jag har Axlar och Triceps på schemat, mitt nya schema kommer upp under fliken scheman imorgon tidigast!
LETS GO
OUT

7 kommentarer:

  1. Det går bra nu!! Att Martin borde snacka med wnt/twinlab är faan en självklarhet efter din insats i helgen. :)

    Kötta på stenhårt nu och god jul på dig :)

    för tidigt att säga god jul? :s

    SvaraRadera
  2. Haha det vetu Anton, Går skitbra!
    Ja jag har levererat till vårt Team med en fin andraplacering, var en av de yngsta på uppställningen och är sugen som fan på att ta hem tävlingen inom 2 år! :)

    Bara att ge dem vad de vill ha, mer reklam och mer bloggande som Martin sade, och det kommer dem att få om de lovar mig A-Spons :)!

    Nejdå, aldrig för tidigt med god jul, skulle bli glad om nån sa det mitt i sommaren haha =D

    Kört hårt mannen, kommer du upp nått?

    SvaraRadera
  3. jag kommer till umeå på söndag, så det blir helt klart några pass på usm nästa vecka :)

    SvaraRadera
  4. Eftersom du ska satsa på rygg och axlar, så skulle jag nog rekommendera jaycutlertv i youtube, han har väldigt intressanta övningar som jag inte sett förut. som du redan vet är han nog den bredaste byggarn i mr olimpia.

    God jul

    SvaraRadera
  5. Till Anton:
    Men du vad trevligt, smsa i tid innan passen så ska jag göra mitt bästa :) 0706215197

    Anonym:
    Mjoo helt klart, ska ta och titta in hans övningar som du säger, kanske jag hittar nån jag tror på! Det är sjukt viktigt att man hittar nån som man tror på, annars gör man inte 110% i övningen =) Kör hårt buddy!

    SvaraRadera
  6. Ehm....en mössa har du lämnat här så du vet :S Haha..den grå/svarta

    SvaraRadera
  7. HAHA TYST! Aja.. Den gråsvarta kanske jag har lämnat.. Men den vita är jag 100% säker på att han tagit eftersom han själv sagt det =D

    SvaraRadera