onsdag, december 15, 2010

Nu köttar vi!

Bloggar lite medans jag steker köttet, hoppas ni gillar bloggens nya layout by the way?

Snart ska jag iväg på ett nice axel och tricepspass på usm, hoppas jag hinner innan kändisarna hunnit träna för dagen! Blir ba att slänga i sig allt och dra iväg :)

Nu börjar köttet lukta smaskens, brukar steka det på låg värme i början så allt blir genomstekt för att sedan mata på med värme på slutet! Iofs gör nog de flesta så men ;)

Hoppas ni kör på hårt idag, out!
Published with Blogger-droid v1.6.5

5 kommentarer:

  1. vad hade du i arm mått nu vid tävlingformen? kommer du börja bulka direkt eller? :)

    SvaraRadera
  2. grymt mannet =) vad ligger ditt kroppsfett på? även midjemått ser grym ut .

    SvaraRadera
  3. Till anonym:
    Tack, kroppsfettet har jag aldrig tittat upp, men troligen inte så farligt mkt under tävlingen!

    Midjemåttet var garanterat under 78cm vilket det var några veckor ut.

    Armåttet låg runt 47,5cm, och jag bulkar på fast denna gång inte lika extremt som sist, ska kolla hur det blir med ett mindre extremt kcalöverskott, vilket jag tycker också borde fungera :) En clean bulk med andra ord!

    SvaraRadera
  4. sluta förstöra köttet du kokar det ju måste börja med hög värme sen sänka den

    SvaraRadera
  5. Okej då gör jag det nästa gång, tycker iaf att det smakade bra som jag lagar! =)

    SvaraRadera