torsdag, december 16, 2010

En riktig vilodag, varken kardio eller styrketräning


Hoppas ni andra har tränat på bra!
Om ni också haft vila, hoppas jag att ni ätit och fyllt upp er med näringsämnen så att morgondagens pass blir sjukt givande och  går som det ska. För det har jag såklart gjort, jag lämnar inget till slumpen, bara att kriga på både utanför och inne i gymmet.

Jag kommer träna ben, och det kommer bli ett riktigt jobbigt benpass nu när jag inte längre delar upp benen i två mindre pass.. Så det kommer bli intressant, men jag ser verkligen fram emot trycket jag kommer ha efter några set, har nämligen ätit och vilat hela dagen!

Vaderna ser jag också fram emot, för dom har gått upp i klass sen förra tävlingen, och jag kommer fortsätta på samma koncept denna offseason också.

Är inne på min tredje "proteingröt" tallrik, och jag blir aldrig less. Så enkel att göra, så gott och så lätt att äta.

Hörs imorgon vetja, också får vi köra hårt som vanligt!
Håll huvudet högt,
OUT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar