fredag, december 17, 2010

Ojdå, redan lagt på mig en massa vatten =D


Tog en form bild nu 1 vecka sen jag ströp allt vatten och såg som bäst ut, och REDAN har jag lagt på mig runt midjan som ni kan se där midje-bandet på mina underarmour byxor går.. Nu har bulken börjat på riktigt, inge fjantande med att försöka hålla formen ala Martin "axon" Löwgren ;) Skämt åsido Martin =)

Men jag är och känner mig starkare, liite mjukare men ändå nästan perfekt beachform!

Nu ska jag träna benen, det kommer gå kanon och jag kommer döda låren som aldrig förr, jag har blodad tand, jag ska vinna Lucia nästa år!

Hörs efter passet, hoppas ni också tar död på er i gymmet idag, och försök att inte dricka så jävla mkt ikväll era fyllon ;)

Ses och hörs,
I er hårt tränandes tjänst
David "7mountain" Sävenberg (lite långsökt, men ack så skönt, tack Emil =D)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar