fredag, december 17, 2010

Riktigt genuint pass på USM!



Men nått som sög riktigt hårt var att dom AV NÅGON anledning stängde 17.30 idag.. 17.30 ?!?!?! Varför just då.. Tidigt och så random tid, så jag han inte med att köra igenom vaderna idag heller.. Blir imorgon då.. Samtidigt som jag kör mitt andra pass rygg och axlar för veckan =) NU SKA DEM UPP!

Men lårpasset gick fruktansvärt bra, 5 övningar, Knäböj, Liggande benpressar, Raka marklyft, benspark och lårcurl. Fick ett riktigt bra tryck som jag förstod att jag skulle, det är den här gröten som jag börjat äta så mkt av som fixar biffen!

Tyvärr hade jag inte med en kamera under tiden på gymmet, men tog som ni ser här ovan när jag kom hem istället.. Inte lika bra tryck efter man gått nån km eller så, men helt ok!

Vågade inte gå upp på mer än 140kg på knäböjen, startar försiktigt med knän och leder för benen.

Knäböj:
60kg x 15
100kg x 12
140kg x 10
140kg x 8
100kg x 12
140kg x 7
100kg x 10 (Många set jag vet hehe)

Liggande benpressar:
80kg x 15
120kg x 14
160kg x 12
200kg x 10
240kg x 8

Raka mark i maskin (en benpress..)
80kg x 14
120kg x 12
160kg x 10
80kg x 15

Benspark:
20 x 15
30 x 15
40 x 10

Lårcurl:
Samma som sparken =)

Kör som sagt lugnt ikväll ni som ska ut på krogen, tänk på att det finns en morgondag imorgon, då ni säkert kommer att trycka en bakispizza för att flickan eran anser att MAN MÅSTE göra det när man e bakis.. Haha ställ er och laga en fet stek istället och dra ett grymt pass, UTAN att vara bakis!

Hörs imorgon, rygg, axlar och vader vart det ju nu som sagt,
LETS GOO,
I er hårt tränandes tjänst
David "7mountain" Sävenberg ;)

2 kommentarer:

  1. Nu måste du ju snart berätta vad du har i din gröt :D Förväntar mig ett recept i morgon!

    Kör hårt och grattis till andra platsen!

    SvaraRadera
  2. Haahha men jag har ju redan sagt det hörru!
    Fiberhavregryn, lägg till vatten, in i micron i ca 2,5 minut på näst högsta värme.

    Ta ut när det e klart, häll upp 2 skopor proteinpulver av valfri sort, sedan i med lite vatten så att allt pulver blandas till en liten smet och sedan blandar du det i gröten och viola, ett stadigt mellanmål för en riktig karl!

    Är du ännu mer karl, häll i dig några kläckta ägg, gör jag ;)

    SvaraRadera