onsdag, december 08, 2010

Testar blogga från Android.

Har fixat ett blogg program till mobilen som jag ska lära mig att blogga bra ifrån :) hittills känns det genuint och så bra man kan förvänta sig av en tele :)

Idag slutar jag med cardio och ska träna posering istället! Känner mig sjukt sliten just nu och har svårt att sova utan kolhydrater. Är som att kroppen har adrenalin i sig och är stressad pga derta. Det var likadant förra året minns jag sista veckan!

Jag vill verkligen vinna denna tävling, men känner mig riktigt kass just nu kan jag lova. Är psyket som spelar mig ett olustigt spratt.

Hoppas ni håller tummarna för mig dessa sista dagar, tack för ert stöd och läsande! Kör hårt mina vänner, gör ert bästa :-)



Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar