tisdag, december 07, 2010

4 dagar ut!



Tjena mina vänner, här ovan har jag en video från idag, helt slut på carbs för att snart på fredag börja ladda som fåen! Detta är efter morgoncardion, 100,5kg morgonvikt och jag känner att jag måste öka proteinet ytterligare för att orka med allt.

Har slutat träna som jag brukar, sista passet som var normalt var i söndags och det var rygg och vader, gick sjukt bra och nu ska jag bara pumpa musklerna lite lätt i 3 dagar, för att sänka dem totalt innan jag börjar fylla dem på fredag.

Det är nu det gäller, det är nu jag måste vara 110% noga de sista dagarna så att allt inte bara blir skit!

Kommer ladda med potatis och kokt kött på fredagen, 5-6 små mål, sen på kvällen ser jag om jag skulle kunna ta till mig lite mer eller om det bara är att lägga sig. Upp klockan 05.00 på tävlingsdagen, se hur allt ser ut och börja ladda med godsaker hihi :]

Hoppas alla kör på bra, och tycker att det ska bli intressant och se hur jag kommer göra ifrån mig på Lucia. Naturligtvis åker jag ner för att vinna, vem fan skulle inte göra det när man måste paya några tusen för att ens ta sig dit. Dock vet jag att alla som ställer upp kommer vara taggade och gjort sitt bästa dem också, så jag ber några böner då och då och ger mig lite mod och positiva tankar.

Hoppas inte folk tycker jag verkar vara en diva eller så, eftersom jag verkar vara säker på mig själv.. Men i själva verket är jag bara säker på att jag gjort mitt bästa, och därför känner jag mig inte allt för rädd, utan bara villig att visa upp mitt "paket".. (Kroppen..) =)

Nu kör vi sista, kämpa extra hårt nu gubbar!!!!
OUT!!

5 kommentarer:

  1. Ser ju RIKTIGT bra ut! Det kommer gå skitbra, är jag helt övertygad om!

    SvaraRadera
  2. Noggrannhet nu på slutet så kan detta inte bli annat än bra!

    Skönt att det inte blev något värre av den där sjukdomen du :)

    SvaraRadera
  3. Helt rätt inställning hun! Alla som kämpat som dig ska inte annat än vara stolta över sig själva :) <3

    SvaraRadera
  4. Tjena det är vader mannen här haha!
    Ser riktigt jävla grymt ut.
    Tänker ge mig fan på att börja träna själv. Så här vill jag se ut! och sitta och drömma hjälper inte.

    Ha'de gött och lycka till på tävlingen.

    SvaraRadera
  5. Tack för de positiva kommentarerna ! Mkt skönt att höra må jag säga :))

    SvaraRadera