måndag, januari 17, 2011

Dagens bröst och bicepspass!



Tjenare!

Först och främst tycker jag att ni ska titta in denna film, det är bodys reportage om luciapokalen 2010, 41 minuter in i filmen visar dem juniorer +80kg (min klass) hela finalen och prisutdelning!

Hoppas ni finner den intressant och motiverande :)


Vart vila igår, då jag kände mig riktigt sliten och trött hela dagen.. Slappade och åt en massa i soffan framför tvn hela dagen faktiskt. Kommer tillbaka idag och gör ett riktigt bra pass, bra tempo och hyffsade vikter!

Gjorde en 8a på 56kgs hantlarna i lutande hantelpress som första övning, vilket jag är riktigt nöjd med, kreatin monohydraten har börjat göra sitt helt klart :)

Annars var inte så anmärkningsvärt, körde på så bra som jag kunde, lutande hantelpress, vanlig hantelpress, lutande bänkpress, hantelflyes och till sist flyes i maskin!

Riktigt bra med tryck och känner mig i perfekt form och väldigt fyllig (för att vara offseason) kommer ej att gå upp så mkt mer än vad jag ligger på just nu.. Ligger på ca 105-7 kg, beroende på hur mkt jag försöker äta under dagarna =) Som jag nämnt tidigare kommer det ej bli en liknande grisbulk som sist, utan kör på så det känns bra, och alltid några minuter gång efter passen!

Mest värt att ta upp på biceps var att jag gjorde en 7a på 32,5kgs hantlarna i sittande bicepscurls, och som sistaövning och koncentrerade bicepscurls mot låren körde jag en 4a på samma vikt :) droppade sedan till 25kg, 20kg, 15kg och till sist 12,5kg sedan var jag utslut i biccarna!

Avslutade med 8set vader och gång i uppförsbacke, ett bra pass och jag känner mig än skakig :)

Naturligtvis har jag ätit efter passet, och det blir snart ett andra mål också!

Kör på som vanligt, hårt och rejält, ät som om du ej kan träna om du inte skött kosten, så ska ni se på resultat :)

OUT

5 kommentarer:

  1. Hoppas träningen går super för dig och flickvännen:) Ha en trevlig kväll!
    Kör hårt!!
    Jossan

    SvaraRadera
  2. Hej Jossan! =)

    Jadå träningen går perfekt för mig och Tina kämpar på så gott hon kan!

    Ska ta och bege mig till gymmet ikväll och träna rygg och vader vettu, så det är klart jag får en trevlig en ;)

    SvaraRadera
  3. fan vad imponerad man blir av dig =) vad har du i biceps mått nu? följt din blogg länge =D ååh du kan du inte lägga upp din första träningsfilm , var ju skit bra musik i den =) peace // joel

    SvaraRadera
  4. Sjuka vikter du kör med måste jag säga hehe. Hur gick det med WNT förresten?

    SvaraRadera
  5. Tjena david =) kan du inte lägga upp din första gym video den som var typ 6-7 minuter blev taggad av den =) ha de gött joel

    SvaraRadera