lördag, januari 15, 2011

Snabbt pass idag!

Men det spelar ingen roll, gick riktigt bra och hade varit uppe tidigt och ätit så käket var i systemet under passet :)

Det var rygg och axlar på schemat, och hann med sammanlagt runt 30 set.

Gick snabbt med vikterna mellan setten, nästan så jag sprang. Tur man fortfarande kör cardio och håller konditionen uppe, annars skulle jag inte kunna köra liknande snabba pass med högt tempo.

Är hos tina nu och lagar mat, kommer bli kycklingfileer inlindad i bacon med nudlar, hörs imorgon då jag tränar bröst och biceps!

Ha en najs lördagkväll, och ät gott!
OUT
Published with Blogger-droid v1.6.5

2 kommentarer:

  1. Hej david!

    Jag är en kille på 17 år som har börjat träna på gym, jag har lite frågor till dig och hittar ingen mailadress, skulle du kunna maila mig på : Vicke13_rs@hotmail.com så jag kan få ställa de frågot jag har. Tack på förhand

    // Viktor

    SvaraRadera
  2. http://www.youtube.com/watch?v=db3pJNBgWxY&feature=player_embedded

    sjukt grym du va!! Dina biceps, ben och traps var överlägsna, dock var du lite tunn vid axlarna..

    SvaraRadera