tisdag, mars 15, 2011

Rygg och axlar!




Såg att jag skrev att jag skulle träna bröst och vader idag igår på bloggen, detta var dock fel utan det var rygg och axlar på schemat =)

Inte helt fel det heller om jag ska vara ärlig, gick as bra och träffade Simon som också tränar dessa tider. Jag önskar verkligen att jag kunde få ha dessa sena tider varje vecka, eftersom jag känner hur rätt det känns att träna tidigt och fortsätta dagen med jobb :)

Simon tränade bröst och triceps, han har varit borta till och från i 5 v pga både problem med axlarna och sedan vart han rejält sjuk och inte kunnat träna alls. Nu är han dock frisk och är på bättringsvägen, gjorde en enkel 10 på 42,5kgs hantlarna i hantelpress och det är bra för att varit borta så länge. Dock var hans uthållighet i musklerna naturligtvis mkt sämre än tidigare, tur att den snabbt kommer tillbaka dock! =) KÄMPA!

Jag började dagen med att äta gröt och blanda protein i, var mer sovande än vaken medans jag fixade i mig det. Sedan gick jag till sängen och slumrade om till 0900 då jag gick upp och tog min andra måltid vilket var Kyckling och fiberpasta!

I med en pwo innan jag börjar gå till gymmet!

Latsdrag brett:
40kg x 15
60kg x 12
80kg x 10
100kg x 8
60kg x max

Drag i maskin:
40kg x 15
60kg x 12
80kg x 8
60kg x max

Rodd i med brett handtag:
70kg x 13
90kg x 14
100kg x 15

Latsdrag med smalt handtag:
40kg x max
50kg x max
60kg x max

Axlar:

Hantellyft åt sidan sittande med en arm:
12,5kg x 12
18,5kg x 12
25kg x 10
30kg x 8

Framåtlutade drag med hantlar för baksida:
12,5kg x 15
18,5kg x 12
35kg x 12
30kg x 10
18,5 x max

Avrundar med lätta hantel lyft stående, och även framåtlutade för baksidan i några minuter
sedan var det dags för duschen och proteindrinken =)

Nu sitter jag på jobbet och tar samtal och trivs som ett barn som har barnkalas!

Kör hårt ni som tränar ikväll!!
OUT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar