onsdag, januari 18, 2012

Extra träning!

Går sjukt bra just nu på gymmet, så jag tar en extra träningsdag innan vila. Gäller att ta vara på dessa guld-dagar :)

De flesta vill inte se större ut än vad de egentligen är, men i denna nya tröja såg jag rätt stor ut. Måste varit ett "lucky shoot" och bra belysning xD (har insett att tighta kläder gör dig större)


Började dagen med en liten hjärtattack då jag fick en faktura från klarna när jag beställde mobilen. Lite förinfo är att jag först beställde en galaxy note, men ville sen ha en galaxy nexus då den har android 4.0 ics så jag avbeställde noten ganska direkt och beställde nexusen ist.

När jag öppnar fakturan, som enligt mig borde hamna kring 5,4k så var den på 11,5k... Och det fick mig att tappa matlusten och sprang till datorn och telen och ringde först de jag beställde mobilen ifrån och sedan klarna. Allt gick dock över väldigt snabbt då de direkt tog bort första ordern och klara fick in det typ exakt då jag ringde dem. RIKTIGT skönt att det inte var lång väntetid, allt var klart efter 10min :)

Idag är det bröst tungt som gäller, ska ändå börja med hantelpressar och då detta gym som jag tränar på endast har upp till 47.5kgs hantlar blir det högreps, satsar på att slå mitt rekord på 21 reps som jag gjorde i höstas innan dieten! xD

Blir väl lite bänk och stuff sen, får se vad jag känner för. Hårt blir det iaf garanterat!! Sola ska jag också göra typ om 10 min, ska springa iväg efter detta inlägg.

Hoppas ni andra kör på hårdare än en slacker som jag, och hoppas motivationen ändå finns lite kvar nu på slutet innan det börjar bli märkbart ljusare i landet :)

Ni får hane bra och kört hårt!

2 kommentarer:

  1. FA-an vad Big du är på bilden. Schysta stats på hanrelpressen, eller klådde du det gamla rekordet? Good anyway. Glhf med träningen och du kommer vinna nästa luciapokal!

    SvaraRadera
  2. haha njae jag klådde inte det gamla, blev en 19 reppare ist för 21. Men nästa vecka så går det! Om jag bara äter mer och mer och vilar perfa :)

    SvaraRadera