måndag, januari 16, 2012

Litet inlägg!

Gokväll!



Har bara med mig lite highlights från de senaste dagarna då jag inte bloggat :)

Först och främst har jag köpt nya skor och kläder för rätt så mkt pengar. Bra mkt mer än vad jag gjort tidigare iaf det är ett som är säkert!

Känns riktigt kul och känner mig lite nyare, fräschare och snyggare vilket är galet skönt!

Från träningens synvinkel har jag bl.a. gjort en 9 reps på 100kg i sittande axelpressar med stång, 136kg i rodd (dock maskin) med smalt handtag x 7 reps x 2 set och curlar 37,5kgs hantlarna på biceps 4 reps/set och 32,5kgs x 8reps /set och lite annat gött helt enkelt!

Måste fixa straps för att börja dra tunga mark igen, gjorde en 10a på 160 galet strikt förra veckan men stängerna på gymmet är så mkt fetare än vanliga så får kasst grepp!

Maten har jag skött i princip exemplariskt och jobbet går på som vanligt, har fått göra lite nya saker osv så det är skoj det med!

Annars är det väl inte så mkt att säga fram till nu iaf,
återkommer lite senare :)

Hane så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar