lördag, januari 21, 2012

Najs ryggpass!

Gomiddag!


Dagens frukost, 1 proteindrink inkl glutamin, kreatin mono. Ris, en dubbelcheese och 2 stekta ägg. Sen i bakgrunden ser vi Tribulus, multivitamin, zma, omega 3 och en tab. arginin :)

Sitter och lyssnar på Kiss "Alive!" skivan och tänker igenom gårdagens ryggpass och vad som kommer bli dagens axlar och nackepass.

Det jag tar med mig från gårdagen var att 220kg i mark aldrig har vart så enkelt raw. (utan straps och bälte) 
Jag har en spärr i skallen där jag inte kan gå upp på 225/230kg utan att jag blir typ svag psykiskt och inte ens orkar tagga. Måste få bort det där snart!

Annars går chinsen bättre och bättre, gjorde 4 set som hamnade kring 10 reps sista vart väl en 7a kanske. 

På dagens axelpass vill jag ta minst en 10a på 100kg i sittande militärpressar med stång, sedan orka med en 8+ på 47,5orna efter det som andra övning i hantelpressar för axlar hade vart en prick över iet så att säga.

Nu ska jag dra till Tobbe och se på streamat Björklövenmatch mot Sollefteå.

Kör hårt ikv ni som int ska ut ;)

2 kommentarer: