söndag, januari 22, 2012

Nytt rekord!

Tjena!


Fixade rekordet på gårdagens axelpass, 10 reps på 100kgs sittande militärpressar med stång!

Efter det gjorde jag också en 8 reps på 47.5 hantlarna som andra övning, så kände mig riktigt stark fast jag var lite offbeat eftersom B och hans flickvän Jenny var där så det var lite extra snack å sånt :)

Sprang till gymmet gjorde jag också ca 1,5 km på 7-8 min och då fick jag gå typ en minut också för jag hade sådan träningsvärk i ländryggen xD Känner mig i väldig toppform och helt klart ok grundkondition måste jag säga.

Idag är det dock vila, känner verkligen att det behövs efter två grymma pass för rygg och axlar.

Äta en hel del ska jag göra, så jag är ännu starkare nästa vecka!

Kör hårt ni andra som ska träna denna Söndag, själv ska jag till jobbet om ca en timma!

2 kommentarer:

  1. Grymt! Riktigt starkt, mannen. ;)
    Blir det Lucia-pokalen i år?

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Jo om allt går som det ska är det självklart att ta sista chansen som Junior :)

    SvaraRadera