torsdag, september 13, 2012

3 veckor och 2 dagar kvar.

Som rubriken lyder är det inte länge kvar till tävling och efteråt nån vecka vila!

Imorse körde jag hårdaste cardion hittills, 60 min, vara 10 sista var lugnt tempo på cykeln. Men lyckades komma upp på runt 815kcal. Efter det var det gostretch och snack med Jocke Engman.

Han kör på lika hårt om inte hårdare som mig, riktigt kul att ha han vid min sida för det mesta på cardio sessionerna.

Drog hem och städade lite, lagade Alaska Pollock och åt frukost (12 äggvitor, nån äggula slinker alltid ner och en tallrik gröt.) Sen fick jag i mig 2 st mål av pollocken med lite ris och gröna bönor och sedan drog jag iväg till Jocke Hansskogs nya solarium bredvid hans budofitness butik efter ÖK.

Bästa solariet (vet att jag nämnt det tidigare på facebook men det är verkligen det!!)

Bröst och Biceps på schemat idag och som vanligt då det gick sjukt trögt igår på rygg och nackepasset gick det desto bättre idag igen. Blir lite varannat pass som känns bra och annars bara pina.

Bild på dagsformen:





1 kommentar: