lördag, september 15, 2012

3 veckor kvar

Idag är det bara 3 veckor kvar till SM. Känns mycket roligt och helt klart stark och motiverad fortfarande. Jag kommer köra ett helt annorlunda upplägg de sista två veckorna, så jag har bara 6 st superhårda cardiopass till jag börjar köra bara lugna cardiopass på nån timma gång ute i naturen och samla energi, inre ro och tala med min fader. (Gud för er som inte förstod) :)

Nu ska det läggas enormt med energi och tid på posering, det är så viktigt att kunna framföra sin fysik på det rätta sättet. Om nån annan är bättre än dig på att visa sina bästa sidor och får sig att framställa sig större och hårdare så har han vunnit dina poäng! Inga muskler som kan byggas under diet hur som helst, så detta är det viktigaste just nu!

Jag var annars förbi på budo och fitness och fick köpa mig nå finfina produkter av en mycket generös och positiv Jocke. Tackar så mycket för det och för hans intresse för mig och hur dieten går.

Vart lite Celsius och Swole-FX!


Det är dags för kyckling, ris och gröna bönor nu.
Tjaoo!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar