onsdag, september 19, 2012

Kvällsådror

Senaste 2 dygnen har varit sjukt jobbiga, varje minut man kört cardio har varit en pina och man han bara tänkt "kämpa, kämpa" ","Ge ej upp", "du är bäst" på varje steg man tagit. Vet inte om jag legat på för lite kcal eller vad det nu är.. Kanske börjar komma till en fettprocent jag aldrig nästan varit nere i. Speciellt inte 3v ut med så "mkt tid kvar" som man kan tycka hehe.

Satt och kollade på tv nyss och valde att knäppa en bild på låren, som absolut har ett slags optiljus men har ådror över låren som jag inte haft förr. Och det är ju för mig ett bevis på att denna diet är den bästa hittills! Att jag både har delningar på baksida lår och sedan ådror över framsidan är stora framsteg för mig!

Dock får man fundera på om jag under dessa två mkt jobbiga dagar kanske automatiskt tagit lite för mkt fullkornsris xD Fast det tror jag inte, tallrikarna ser då ut som dom brukar.

Nu sova


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar