tisdag, september 11, 2012

Senast man var inne och skrev på denna lilla blogg var för över 7 månader sedan, just då man flyttat in i lägenheten. I början av Mars med andra ord, det tror jag faktiskt är ett rekord för mig.

Men ni som är vänner med mig på facebook, följer mig på Youtube eller instagram vet att det är tävling på G med allt vad det tillhör! Det är ju som sagt mitt sista år som Junior inom Svensk bodybuilding och då avslutar jag med att göra ett SM också. Det är ju inte så många som ställer upp så jag tror självklart på medalj, såg att Jerry Steen som slog mig på lucia för 2 år sedan också ställer upp så det kommer bli tufft!

Har dietat i över 8 veckor nu och jag tycker det överlag har gått väldigt bra. Bara haft 1 riktigt ätardag och 2 st fuskmål (hamburgare) på dessa 8 veckor och det blir naturligtvis inget mer nu när det är mindre än 4 veckor kvar i skrivande stund.

Vila från styrketräningen idag och endast Cardio på schemat. Jag var förbi på Budo & Fitness och Jocke kollade hur allt såg ut och gav mig värdefull information om dessa sista mycket viktiga veckor. Han tyckte jag skulle göra mer cardio nu i 2 veckor, 1 timma/dag istället för 45 som jag nu gör. "Aint nothin to it but to do it" som vår käre vän och inspiration Ronny Kålman ofta sade.

Linkar in videon från gårdagens axelpass om ni inte redan sett det, hoppas ni blir motiverade till vad ni nu tränar. :)



1 kommentar: