måndag, april 22, 2013

Riktigt nöjd!

Idag var det en riktigt bra dag. Sov inte allt för mkt men tillräckligt, åkte till skolan och räknade lite matte. Svängde in och köpte en grillad kyckling på ICA innan jag körde hem och äta den.

Var lite dum och la kycklingen just bredvid Zeke i bilen ;)


La mig och tog en powernap i en 30 min innan jag svepte en pwo och sedan var det dags för veckans första pass och för en gångs skull var det chestmonday!

Lite hantelpressar som sistaövning med väldigt sega och fina reps som bränner fint!



Nu denna vecka och 2-3 till framöver kommer jag gå ner lite i antal reps på de två första "byggande" övningarna för att försöka öka i styrka främst. Krämar annars ut som vanligt de två sista övningarna som vanligt med högreps och squeeze.

En bra dag som denna innebär en obligatorisk MM pose!



Gjorde 150kg i bänkpress riktigt snyggt och ordentligt. Riktigt nöjd med tanke på att jag inte tränt bänkpress så mycket senaste året för att mina armbågar hellre gillar hantelpressar. Men den senaste månaden/ en och en halv har jag successivt lyckats klättra upp på 150kg iaf. Har ju legat här förr så det är ju mest tekniken som slipats till!


1 kommentar: