tisdag, april 23, 2013

Styrka dag 2

Andra dagen sedan jag började med att gå upp i styrka. Det gick minst lika bra idag som det gjorde på gårdagens bröst och bicepspass.

Första övningen (liggande benpressar) gick jag successivt upp till 400kg, plattan till röven (som vanligt) fina reps.

Knäböjen gick jag upp till 190kg idag och det kändes väldigt stabilt och fint. Härligt när stången gungar lite när man pressar upp den :)

Sen avslutar jag som vanligt med de lättare övningarna som lårcurl och benspark. Gick upp hela magasinen på båda och pumpade ur med högreps på sista setten :)

Imorgon ska jag äta som attan och tagga till ett ännu grymmare axel och tricepspass. Hoppas det kommer nån video eller bild upp då jag tyvärr inte hade möjlighet igår. Bjuder på en film från vår duktige Robin Galczewski på BMR Nutrition och SM 2012 pump backstage.

Såg faktiskt den filmen första gången idag, gillar!!



1 kommentar: