lördag, april 20, 2013

Rygg!

Igår efter passet drog jag och Mathilda direkt till Milano och käkade mat. Jag tog mig en B&W med potatisklyftor medans hon endast tog en burgare med pommes.



Efter det hade jag fixat hem en film som heter Jack Reacher med Tom Cruise och den filmen var riktigt bra! Rekommenderas helt klart, bara att fixa hem och se ikväll om ni inte har nått annat för er! :)



Idag tränade jag Rygg, nacke och pumpade ur vaderna! Gick finfint och fick gott sällskap av Mathilda, hennes syster, mamma och även Robin och Michelle var där och körde hårt!



Ikväll blir det kanske att hänga med Mathilda och hennes syrra eller något, får se vad jag orkar göra :)


Hoppas att man snart kan läsa något om nyförvärv till löven eller att de förlängt med några spelare, tycker man hör oroväckande lite. Antar att de i princip har de flesta klara som de vill ha kvar från förra laget och tar det i lugn takt.. Hoppas verkligen på de man hört ryktas om, bland annat coach Öhmans bror Stefan (senast kapten i Oskarshamn med bra poängstatistik!), egenfostrade Patrik Nevalainen, en duktig kille vid namn Kim Karlsson (spelat i Luleå två säsonger och senast i Tingsryd med god statisktik, kommer från Älvsbyn vilket vi gillar). Sist men inte minst Mats Lavander som spelat i Löven tidigare säsonger men som senast spelat i Brynäs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar