fredag, april 19, 2013

Formkoll

Ligger just nu väldigt bra till om man ser till hur man ska se ut under bulk och offseason.

Kanske nått/några kg för mkt som syns på magen men jag är ändå nöjd och känner mig rätt stor och stark.

114kg ligger vikten på, som den gjort tidigare men sedan jag började med PF tycker jag mig se lite förbättring i form. Inte mkt men noterbar iaf!

Idag har jag tränat Axlar och triceps och det gick fin fint! Fick hem mina kostillskott och har börjat med allt på en gång, har såklart inte hunnit kicka in ordentligt men det borde det absolut gjort efter helgen!

Gjorde en fin PWO blandning med först och främst PWOn, sedan blandade jag BCAA med EAA och kreatin monohydrat. Kör på Creapure produkter eftersom jag alltid tyckt att dom känts bättre än vanlig monohydrat. Kan vara placebo men det struntar jag i, har alltid kört så och kommer alltid att göra.

Grymt graciös och fin bild på formen :)

Tack för idag,
Imorgon tränar jag rygg, nacke och vader (något jag alltid kommer behöva satsa på)

1 kommentar: