onsdag, april 03, 2013

Träning, match!

Igår tränade jag axlar och triceps med Mathilda och hennes syster Maya. Hade huvudvärk under hela gårdagen men tog mig såklart ändå i kragen och körde hårt.

Ikväll ska jag pressa rygg, nacke och vader. Tränar vader minst 2 dagars i veckan och drygt 2 övningar med 5 set på varje övning. Kör varje set till failure och minst 20 reps per sett!

Ikväll har björklöven chans att ta sig till Allsvenskan i direktsändning hos viasat hockey och viaplay. Hört mig för om folk har dessa alternativ, kan ha napp på viaplay som jag kanske får låna. Håller tummarna!

Blir dock en grymt svårt match då det är bortaplan mot ett formstarkt karlskrona. Björklöven har väl inte heller övertygat i sina bortamatcher denna kvalserie. Förhoppningsvis börjar khk darra och för prestationsångest och Köpenhamn kör på och pressar sommaren vanligt!

En spännade kväll i allra högsta grad.

Mvh

1 kommentar: