tisdag, maj 21, 2013

Beställt nya tillskott!

Först och främst vill jag nämna att Tre Kronors guld i VM var så sjukt skönt. Har följt dem slaviskt, hatat dem, varit frustrerad osv. Men igår när man grattade dem i sthlm och man insåg att VM var över och den sista veckan som var så positiv var slut, så känner jag att jag kommer sakna laget.

Blev lite som en film, allt var kasst i början, hoppet var helt borta men när det väl gäller så börjar dom spela som ett lag och för varandra och blir ostoppbara. Underbart helt enkelt. Sedinarna, Kung Loui, Petterssons straff och Enroth är det jag kommer komma ihåg mest från detta VM.

Nu när man har lite rabatter från mmsports så vågar man också testa på nya produkter.

Lyxar till det med Kasein till nätterna innan man lägger sig! (segt verkande protein) Var länge sedan sist! =)

Annars vart det också:

Whey 100%
EAA
BCAA
Testar en ny PWO som jag fick i tips av en polare: Jacked Super Charge! LÄNK
Testar också en ny typ av kreatin monohydrat: Body Science 3-pH-CM! LÄNK
Jacked testobooster feat DAA
Body Science Tribulus Terrestis, ört som ska öka egna testosteron nivåerna.
Testar också: Jacked Ursobol, som ska stimultera muskeluppbyggnad men även fettförbränning till min nuvarnde diet: LÄNK

In på MM Sports hemsida för att själv kolla efter tillskotten du söker, bästa priset garanterat! :)

2 kommentarer:

  1. Ser riktigt smaskigt o spännande ut!
    Ska själv ta o testa deras kreatin o se ifall man märker något! Tummen upp

    SvaraRadera
  2. congratulations! :)

    SvaraRadera