fredag, september 27, 2013

Fredag


Veckans gym har gått riktigt bra, gjorde bl.a. 16 reps i hantelpress på 50kg, 180kg x 10 i marklyften (utan straps eller bälte) avslutade på 200 x 6 strikta dock denna gång med bälte. Idag ska jag träna benen och vaderna, har inga lektioner idag så ska sen iväg till Timrå med Green Devils och se Björklöven borta.

Idag hoppas jag verkligen på 3p, efter Mora matchen är vi verkligen värda det. Hoppas grabbarna är perfekt taggade och spelar med självförtroende. Målvakterna Raycroft och Wälitalo får gärna visa 100% säkerhet idag och spela på sitt absoluta max, då hade jag mått bättre efter de tidigare matcherna.

Imorgon har jag biceps och triceps + mage. Blir inge biceps dock, då jag tror jag har nån slags "inflamation" eller överträning i högra nedre bicepsfästet. Bara att vila sig trots det är tråkigt!




1 kommentar: