fredag, september 13, 2013

Värda!

Bilderna har jag tagit från Tobbes instagram (tack Tobbe!)




Idag har jag vila från träningen, har dock varit på universitetet och haft en lektion. Egentligen var det ingen lektion utan mer om de kurser vi ska läsa och tips ang. studietiden osv. Jag ser verkligen fram emot skolgången igen och det känns riktigt roligt de kurser vi ska läsa!

Gårdagens match var verkligen bra! Har en lite förvrängd röst av alla hejaramsor och allt skrik. Dessutom har jag riktigt ont i sidan av halsen, troligen för jag tagit i så mycket i sången. Hursomhelst måste jag säga att Löven minst var värda 1 poäng i en riktigt underhållande tillställning. Vi har ledningen 2 gånger i matchen. 1-0 och 2-1 men Malmö ångar på och tror på sitt spel, får in 2-2 innan slutet av andra och jag känner att det hade varit mer rättvist om vi fått in en 3-1 puck istället. Men så blir det inte, och Malmö kontrar in ett riktigt snyggt 2-3 mål med 5 minuter kvar av matchen och trots press sista minuten då vi tagit ut Raycroft kommer vi inte till något riktigt avslut.

Syndsynd, men trogen supporter man är så spelar det ingen roll då vi annars gör en klart godkänd match.

På måndag är det borta mot Oskarshamn, tror jag skippar att säga vad jag tror resultatet blir. Då kanske det går bättre! Kämpa på Löven!!

Imorgon har jag lats och baksida axlar på schemat. Har vart sugen på att träna hela denna dag så får hoppas morgondagen känns likadan!

Ciao


1 kommentar: