onsdag, oktober 01, 2014

Hänt en hel del sen sist

Hejhej hallå bloggen!

Det har hänt en hel del sen jag senast bloggade, börjar med det mest väsentliga och vad som komma skall: LUCIAPOKALEN 2014, första tävlingen som senior och det känns pirrigt. Ska blir grymt kul att skriva in ett nytt kapitel och jag är glad att jag har tagit 2 pallplatser som junior för nu börjar allvaret på riktigt. Jag kommer fortsätta att blogga lite mer nu, tar ju fler bilder när man är i bättre form och en blogg utan bilder funkar liksom inte!

Jag MÅSTE tipsa om Bodyscience och MMsports nya och förbättrade smaker. Deras cola-smak på BCAA-XX och nyheten Jacked-XX är helt outstanding. Skrek nästan ut det till mina polare som beställde hem dessa direkt, ena polaren (Martin C) köpte också med smak av Lemon på BCAA-XX men han har inte testat den. Alla säger dock samma sak, absolut ett av eller rent den godaste aminosyra-produkten hittills. :) (Nedsmälta cola-nappar). Har även lagt till lite nya produkt-rekommendationer från MM-sports till vänster i listen. :)


I år har jag i princip gått runt i bra form sen i alla fall Mars månad och det känns verkligen rätt för mig. Jag trivs ej med att vara halvfet och ha hamsterkinder för att bygga något extra hg massa och dieta-sönder för att sedan inse att jag knappt tjänade på bulken. Jag vill kunna träna i snygga linnen och korta shorts och visa upp vad kroppskultur egentligen ska handla om. (Enligt mig då). Jag har förklarat för de som undrar att hädanefter kommer jag endast satsa på att gå upp i "kvalitetskilon" och alltid gå runt i någorlunda bra form och ha tydliga magrutor framme.

I slutet av Augusti månad varit och fotat mig hos Marc igen! (Ni som följt mig sen denna bloggen startade minns från de allra första inläggen för 5 år sedan att jag var i Tyskland och fotade mig hos honom.) Lite nya teman men också några gamla från förra gången. (If it works dont fix it).








Känner mig otroligt fokuserad och taggad på tävling igen och jag ska köra seriösare än någon gång tidigare!

1 kommentar: