fredag, oktober 03, 2014

"Det gäller att visa"

Fredag och ny veckosplit för mig. Funderar starkt på att köra låga och tunga reps denna vecka. Känns som att det var ett bra tag sedan man verkligen kände panik för man tagit för tung vikt.. Får se om det blir något sådant idag på bröst och biceps.
Formen just nu känns mycket bra och jag hoppas jag kan befinna mig i samma form på lördag 29e november..
I ugnen har jag potatis och idag har jag hemma lite pepparbiff så ingen kyckling för en gångs skull. Broccolin kokar på spisen och jag känner mig ändå rätt tillfreds med situationen jag befinner mig i just nu. Rent allmänt.
Björklöven skämde tyvärr ut sig igår borta mot Almtuna i deras hemmaborg "Metallåtervinnings-arena". Hoppas verkligen på en studs tillbaka snabbt imorgon mot AIK. Det blir en hel del polare som kommer gå på matchen så det blir roligt också. 


 

1 kommentar: