söndag, januari 04, 2015

Sista inlägget..

Wow.. Nu tar man det där steget man funderat på i några år men inte riktigt kunna släppa taget.

Jag flyttar nu till min nya hemsida http://davidsavenberg.com


Denna blogg har man haft nu under hela sitt "vuxna" bodybuilding-liv, de första inläggen då man var 19 (skulle fylla 20). Med så stora drömmar och man var näst intill säker på att man skulle bli den nye Arnold. Drömma ska man, och man landar oftast ganska mkt längre ner men ändå högre upp än om man inte skulle trott och drömt.

Den nya sidan är ju en riktigt hemsida istället för endast en blogg. Jag kommer inte ta bort denna blogg på ett långt tag, men så ni vet att det är där nyheter och nya inlägg kommer hamna hädanefter.

Något som glädjer mig dock är att det gick smärtfritt att importera alla 327 inlägg jag gjort över åren och alla 1135 kommentarer till dessa! Känns väldigt bra att ha kvar och kunna gå tillbaka och läsa min historia.

Ibland tappar man uppfattningen om vad man gjort och tycker inte att det är något speciellt. Då behövs dessa inlägg för att friska upp om vad man egentligen varit med om och hur mycket byggningen givit mig.

Jag kommer aldrig att sluta kroppsbygga, det är min livsstil och jag har alltid gjort det för att jag älskar det. INGET annat.

Tack för mig blogspot, ni har varit riktigt stabila under dessa 6 år och det är verkligen vemodigt att lämna er. Nu fortsätter vi på ett nytt blad och har med oss allt i bagaget!

Ciao
David "Major Guns" Sävenberg.

Avslutar med en bild från Luciapokalen nu senast i November.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar