onsdag, oktober 22, 2014

Updates

Börjar med lite bilder från Instagramdagarna som gått:

Formcheck.


Denna bild är nog lite missvisande, otroligt bra ljus och spegeln måste förstorat upp mig! lol


Från förra fredagens bröstpass!



Det bränns verkligen nu, under 6 veckor kvar och jag har faktiskt köpt nya poseringskallingar. Har annars alltid haft samma blåa som under mina första 3 tävlingar. Denna gång blir det annorlunda.
För det första måste man ha svarta i förbedömningen inom Classic Bodybuilding, och för det andra så valde jag att vara mer entusiastisk denna gång och ha en annan färg i en eventuell final (top 6).

Annars så flyter väl allt på ungefär som det ska. Hittills har det gått bra att få träningen och skolan att gå ihop, det är tur att vi under de första två månaderna haft projekt och eget ansvar plus mest laborationer och inte så mycket "hårdplugg". Har lite svårt att välja poseringsmusik då jag är väldigt beroende av att "känna" något för låten för att det ska bli 100%.

Kylan har nu tagit sig in över Umeå. Under morgonpromenaden var det -2 grader och jag känner att det är dags att köpa något att ha över händerna. Ser för dumt ut att gå med händerna i jackfickorna på snabb promenad lol!



2 kommentarer: