fredag, juni 19, 2009

Första fotningsdagen!

Jag börjar naturligtvis med att ta en proteinshake och drar ut pa morgoncardion!

Gar och spanner mina ben lite lurigt för att fa fram lite bättre delning pa laren osv, nagra steg utfall vart det ocksa!

Sedan vart det frukost i form av ris, kyckling, tomater och broccoli, riktigt gott, riktigt nyttigt. Detta bestog de 2 andra malen jag at efter träningspasset!

Mitt träningspass bestod inte av quads och calves som jag skrev att det skulle igar, jag känner av nagonting i högra skinkan sa jag tog och tränade Axlar Biceps ist!

Passet gick riktigt bra, Marc testade fota under tiden jag tränade. Visst, det är riktigt daligt ljus inomhus, men jag tyckte att han lyckades fanga nagra riktigt bra bilder som jag gillade! Ni far en sneakpeak längre ner i blogginlägget!
Under mitt pass fick jag riktigt fina rekommendationer av Mario Klintworth, en välkänd persolig tränare här i Tyskland och i USA.

Efter passet fick jag stöta pa det absolut finaste omklädningsrum jag nagonsin sett! Fan va fint det var, sa jag tog fram min digitalkamera för att fota lite!
Nu efter träningspasset gick jag, Marc och Mario iväg för att snacka om denna branch och om bodybuildingens värld pa ett fik här i Dusseldof. Fick mycket information, dock kanske inte sa positiv dock, men det spelar ju ingen roll sa länge jag gör allt detta för min skull!

Sedan var det verkligen god tid för mig och Marc att dra iväg och fota lite!
Jag lägger bara upp nagra fa bilder nu eftersom klockan är mycket och jag har LITE tid, jag behöver sova! Jag är riktigt nöjd som sagt med nagra bilder och det ska bli kul att fa dela med sig av mer än bara dessa fa bilder. Hela dagen har ju som sagt gatt at för att fotas i olika miljöer och olika "outfits" sa det finns bilder helt klart!

Gick ut och tog en stor stek idag med, fyfan va gott det var, dessutom köpte vi lite protein till mig för dessa dagar. Känns riktigt bra just nu, vi var dessutom och kollade pa nagon stor kyrka i Cologne, den var faktiskt riktigt stor! xD

Här är nagra smakprov av bilderna..
(OBS gymbilderna är inte riktigt "athletbilderna"..)








Berätta gärna vad ni tycker! =)

Peace (Imorgon ska jag till Nederländerna för att fotas pa stranden bland annat!)

6 kommentarer:

  1. På "smakprov" av bilderna var 1, 4 å sista bäst.
    Säg att han borde ta någon lite närmare bild på t.ex. dina armar när du curlar eller liknande, han fångar fortfarande inte hur jävla stor du egentligen är.

    Och ladda upp dom med bättre kvalite!
    Typ en tinypic.com link under varje bild eller liknande.

    MVH CENNY :D

    SvaraRadera
  2. eyyy.

    ser bra ut! hoppas engelskan funkar.
    pröva på en coffeeshop vettja

    SvaraRadera
  3. Haha, det verkar vara svart att fanga min storlek faktiskt.. Vet inte varför!
    Och jag vet inte om jag vill säga till honom hur han ska fota da det är han som är fotograf! xD

    Kul att d hör av dig Cenny, ses pa gymmet pa mandag!


    Tja Andreas!
    Haha, klart att den funkar! ;D
    Ska fan göra det... NOT!

    Tack för tipset dock!

    SvaraRadera
  4. Tjenare! Det var helt sjukt nice det där omklädningsrummet. Håller med cenny lite om bilderna hitills, men ni fick till benen på bild 5!

    Det där med skinkan. Jag har själv haft ont i skinkan fast vi kan ju ha olika smärta, jag hade en mer huggande smärta om jag kom i fel läge, det var marken på ryggdagen och sittande rodd+baksida ben som blev för mycket för mig kom jag fram till, behöver inte vara så för dig. Hoppas det går över fort för dig.
    Mvh ironleg/jimmy

    SvaraRadera
  5. haha är det mario eller marc du skakar hand med ? / Big-J The real deal! ;)

    SvaraRadera
  6. HAHA visst vare nice?!? =D Jag gillade fan att ga runt där xD

    Aah, jag tränade ju quads och calves idag och jag kände ju inte av det nagonting sa jag är riktigt jävla glad över det!! Ibland kan det kännas lite lurigt när jag "powerwalkar" men annars är det perfa =)
    Tack Jimmy, riktigt kul att höra =)

    Till "Little J" svarar jag att det är Mario Klintworth som jag skakar hand med.. Lr det var väl han som ville vara pa bild med mig.. xD

    SvaraRadera