söndag, juni 21, 2009

Andra fotningsdagen i Nederländerna!

Det är sjukt vad tröttsamt och jobbigt det är att träna och fotas samma dag..
Precis som igar börjar jag med att träna, dock framsida lar och vader!
Jag tränade pa ett annat gym idag än vad jag gjorde igar, detta gym var dock inget "VIP" gym haha, men det var mycket roligare att träna här!

Detta gym hade allt som USM hade, sa jag tränade exakt efter samma rutin som jag gör där hemma! Eftersom folket pa detta gym följde mig med blicken behövde jag ingen preworkoutprodukt direkt.. Bara att pressa pa hardare med benen!

Folk verkade tro att jag var nagon känd person och gick fram och fragade en massa saker och en person ville ta en bild med mig osv. Det var dock riktigt roligt för självförtroendet!

Nu var det snabbt in i duschen som gällde, och sedan direkt iväg till Nederländerna där dagens bilder skulle tas! Marc har NOGA valt ut dessa ställen och tror att dessa kommer passa mig perfekt.. Efter dagens slut.. Tycker jag ocksa att det var perfekta ställen (Med hjälp av resultatet i handen)! Jag har ocksa nagra foton som jag laddat upp lite längre ner.

Det har varit en LANG och riktigt rolig dag..Men jag är riktigt glad att den är över, och ännu gladare över det riktigt bra resultaten! Innan igar och idag hade jag aldrig trott att det var sa jobbigt att vara "model".. Menmen, jag är glad!

Imorgon kommer jag säkerligen träffa Mario för sista gangen denna gang för att träna..Han fragade mig i fredags om vi skulle göra en träningsvideo imorgon..Men vi far se om den saken!
SOVA NU! Lite mer fotning imorgon, sedan kommer jag fa alla exemplar pa nagra DVDr att ta hem! Sov gott!






6 kommentarer:

  1. Fan vad nice :D! gillar det här stenhårt, du är en grym insperationskälla för många ;) hoppas fortsättningen går bra också :)

    SvaraRadera
  2. haha jaa, det är riktigt roligt med lite fotning..Dock jobbigt när det är 3 dagar i rad, plus att man tränar dessutom xD Men det är nice =)

    Tack, kul att höra, jag hoppas ocksa att allt kommer ga bra i forts. ocksa! =)

    SvaraRadera
  3. Kul att det går bra för dig, all lycka och framgång framöver.
    Det är shyst med lite biff polare!

    SvaraRadera
  4. hahhaa, utifall du blir hungrig eller Albin? xD

    Hoppas allt går bra med studerandet! =)

    SvaraRadera
  5. Hur har du kommit i kontakt med fotografen osv??

    SvaraRadera
  6. Han kontaktade mig över mailen någon gång förra året då jag bara var 18 år.. Men då tyckte jag att det var alldeles för tidigt osv. Men sedan tog han kontakt med mig igen efter drygt ett halvår och vi kom överrens om att det blir en shoot till sommaren, och på den vägen var det =)

    SvaraRadera