lördag, augusti 29, 2009

Två vilodagar efter varandra!

Efter axel/triceps passet i torsdags har jag vilat mig hemma.. Jag hostade på som fan på gymmet under träningen, så jag kände att det inte skulle vara så bra om det vart värre dagen efter. Och då skulle jag ta ut mig rejält med framsida lår, så jag valde att vila upp mig igår.. Dock är jag inte helt frisk än, men jag är mycket bättre, så jag valde att vila denna lördag också!

Imorgon får jag då se om jag kan dra på mig träningskläderna och köra ett hårt benpass eller om det blir en till vilodag. Men som jag känner mig nu är jag ganska säker på att det blir en massa sköna benpressar imorgon!

Jag har dock varit noga på att få i mig proteinet och maten även fast jag inte tränar, det är nästan ett måste tycker jag. I alla fall när det handlar om ett kortvarigt uppehåll från träningen.

Har köpt hem mig (något som jag skulle haft innan hur som helst) en massa c-vitamintillskott, vitamineral och omega 3.. Alla dessa tillskott hade jag varit utan ett sedan jag kom hem från Amerika, så det var på tiden att fixa hem några faktiskt =)

Nu hostar jag nästan inte ens, utan det är mer att jag är lite yr bara, och det kan bero på att jag sovit som bara den nu under gårdagen och idag. Så man får se vad som händer ikväll, men det blir lugnt, kanske en tidig kväll och så får man vakna av sig själv och göra sig i ordning till träningen =)

Blir nog Framsida lår och Vader imorgon, jag som tränade vaderna varannat pass, nu har dom fått vila ganska mycket denna vecka.. Så imorgon kommer dem att få känna på en hel del tung och hemsk träning =D

Aja.. Ska lägga mig framför tvn eller nått igen!
Fast innan det blire en proteinshake med lite extra glutamin =)

Kör hårt!
David =)

1 kommentar:

  1. Va rekommenderar du att man skaffar för kosttillskott när man styrketränar?

    Försöker väl hålla i gång 4 ggr i veckan åtminstone..Ska snart köpa nytt och vill gärna ha dina tips..:)

    Så vad behövs?..:)

    SvaraRadera