söndag, augusti 30, 2009

Tredje vilodagen i rad...

Även idag hostar jag som tidigare, kanske lite mindre.. Men det är inte så att jag vill bege mig och träna när jag låter som jag gör.. Det blir säkert bara sämre sen efter träningspasset.

Så idag har jag ätit, tittat på tv och suttit framför datorn, väldigt enformigt och tråkigt!!

Dock drog jag till Pappa ikväll och vi käkade potatis och kotletter, och jag var riktigt matglad!
Drog i mig fem stora potatisar mosat i smör, bearnaisesås och 4 kotlettskivor, 4 wasasport hårdbröd och till efterrätt vart det två stora chokladmuffins och en kopp te =)

Tycker att det var jättetrevligt och jag hoppas att det blir av oftare än vad det blivit sedan jag flyttade helt till mamma! Det handlar ju iofs mest om att man ska ta upp luren, så mer av dessa söndagskvällar ser jag fram emot!

Nej nu ska jag ta och göra mig i ordning för att lägga mig, hoppas jag har blivit så frisk så att jag kan träna imorgon.. Börjar nästan bli deprimerad altså, fyfan! Hoppas alla andra haft hälsan med sig, kör hårt! Vem vet då man blir sjuk nästa gång!!

8 kommentarer:

  1. Hade inte tränat på hela sommarlovet och och sista veckan när man tnäkt ta i tränigen så får man hosta, haft det i 2 veckor nu. Jobbigt med hosta!

    SvaraRadera
  2. Låter jobbigt den där förkylningen. En sak vet jag garanterat, om man ligger på ett stort överskott blir man frisk snabbare, iaf jag :)

    Det lät sjuuukt gott fläskkotletter och potatis :P här sitter jag o hungrar lite efter passet, det är dags att dra till spisen. Peace!

    SvaraRadera
  3. Trist att va sjuk, bara försöka hålla motivationen uppe ändå å invänta dagen man känner sig bra igen :)

    SvaraRadera
  4. Vad hände med skrivandet :) ?

    SvaraRadera
  5. Till Sandlund:
    Det är sjukt jobbigt med hosta, speciellt när man själv endast hade hosta, och kände att man nästan kunnat träna ändå.. Men man stör ju och låter sjuk mot de andra i gymmet!

    Hoppas du kör på snart igen =)

    SvaraRadera
  6. Till Ironleg:
    Tja mannen, jo jag vet.. Jag la mig på ett överskott då det gällde allt tamme tusan xD
    Vitaminer, engergi, protein osv =)

    Haha det är faktiskt riktigt gott kan jag lova =D

    Kör på! =)

    SvaraRadera
  7. Till Anonym:
    Mmm, det var en hemsk vecka minst sagt, och när man tränar så lite blire svårt att somna på nätterna, speciellt då jag alltid la mig för att sova efter skolan..

    Nu är jag igång igen, och känner mig galet taggad på allt!! =)

    SvaraRadera
  8. Till Iron:
    Skrivandet försvann när träningen inte såg ut att finnas inom räckhåll, men nu börjar jag igen =D

    SvaraRadera