fredag, november 27, 2009

Fredagkväll!

Idag har man varit med om en hel del, orkar inte gå in mer på det.. Men det finns verkligen manipulerade och ignoranta personer i världen! Skrattar bara åt dessa dumheter i alla fall! (=

Har haft vila idag, för att både i morgon och på söndag träna riktigt hårt och skönt!
Veckans pass har varit riktigt bra, dock fick jag ingen träningsvärk igår efter rygg/biceps.. Tror jag tränade i ett alldeles för dåligt tempo.. Hur som helst är jag nöjd med veckan i övrigt!

Tränar ju just nu endast 4 övningar per muskelgrupp för att hålla mina reps på högre vikter genom hela passet. För att på den sista övningen bara maxa ur muskelns alla krafter, har hört nått om att detta inte ska vara bra... Men alla är vi olika!

Så imorgon blir det ett skönt axel/tricepspass!

Ha en trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Hej har just läst om dig på Träningsprofilen, och jag måste säga att det är skönt att se att det finns kroppsbyggare som vågar visa och stå för att dom har mjuka personligheter. Underbart!

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Underbart att du gillar det också (=
    Man ska inte låta skenet bedra, och det visar jag i mitt fall!

    SvaraRadera