lördag, november 28, 2009

Träningsprofilen



Tjenare hej!

Först och främst ville jag bara rekommendera en hemsida för alla som tränar, och är intresserad av en "community". Kolla in den vetja, just nu är jag aktuell profil där ;) Kanske du också kan bli det? Kolla själv och hör av er till mig där också! (= http://www.traningsprofilen.se

Tänkte bara säga att man just tränat axlar och triceps snabbt och effektivt!
Jag höll också på att göra bort mig big time, när jag skulle ut å köra till farsan för att lämna hans bil! Tyvärr är det ganska kallt i Umeå och den hade frost överallt, så jag tog bort det mesta och satte mig för att köra..

DOCK efter endast tre minuters körning immade allt igen, och jag såg fan inte ett skvatt (Pappas bils fläktsystem är ur funktion).. Så jag fick sträcka ut huvudet ur rutan och kolla så att jag kunde köra in på en parkering.. FYFAN! Hatar mig själv att jag inte väntade längre, så att bilen blivit varmare, kunde gått åt helvette!

Som tur är ska pappa köpa en ny bil, väldigt snart!

Men träningen gick bra, kör utan prestationshöjare nu.. Är så less på allt sådan, så nu framöver blir det nån månad endast självdisciplin och protein!

Körde igenom 4 övningar på axlarna på en halvtimma, måste fan vara nått rekord för min del, och efter det vilade jag ett tag, och tog tag i triceps och pressade ur dem också!

Supersettade på slutet mellan 3 set dips, och 3 set tricepspress över huvudet.
Imorgon är det framsida lår och vader som ska få sitt! Djupa böj, tunga pressar ;)
Hörs!

Juste, fick nå nya bilder från Marc som jag inte sett från fotningen, några riktigt snygga!

Detta kan vara min absoluta favorit faktiskt!

Helt klart en annan snygg bild!

2 kommentarer: